اکتشاف دارو و تحقیقات دارویی

اکتشاف دارو و تحقیقات دارویی

اینجاهستم بنویسم از تحقیقات اکتشاف های دارویی و جهان دارویی
اکتشاف دارو و تحقیقات دارویی

اکتشاف دارو و تحقیقات دارویی

اینجاهستم بنویسم از تحقیقات اکتشاف های دارویی و جهان دارویی

علت بیماری آلزایمر و تعریف بیماری

آلزایمر یک بیماری زوال عصبی است که معمولاً شروع می شود و به زودی می رود و می رود. آ لزایمر علت بروز ۶۰ تا ۷۰٪ دمانس است. رایج ترین علامت ابتدایی این ب یماری، مشکل در حافظه کوتاه مدت و مشکل در یادآوری اتفاقات بعدی است.

پس از تحقیقات من و تجزیه و تحلیل و تجزیه و تحلیل نقشه بیماری آلزایمر به این مهم پی بردم که یکی از علل اصلی بیماری آلزایمر در ژن برنامه است که بیش از حد شروع به فعالیت و تولید ادامه می دهد و باعث بروز بیماری زوال می شود. عقل می شود.

این ژن که در کروموزم۲۱ کلیه و درهمه جای مغز بیان شده یک گیرنده سطح سلولی و سازنده پیش ساز غشایی را کند می کند که توسط سکرتازها برای تشکیل پپتید شکافته می شود.

برخی از این پپتیدها می شوند و می توانند به کمپلکس استیل برای ترویج فعال سازی رونویسی متصل شوند، در حال حاضر کهAPBB1/TIP60ترانسفر از برخی دیگر از پایه های گیاهی گیاهی آمیلوئید موجود در بیماران مبتلا به آلزایمر به آلزایمر را تشکیل می دهند. پپتیدها پپتیدهای ضد میکروبی هستند که نشان داده شده است که فعالیت‌های ضد میکروبی و ضد میکروبی دارند. جهش در این ژن در بیماری آلزایمر اتوزومال غالب و آمیلیدوز بیماری مغزی (آنژیوپاتی آمیلوئید مغزی) نقش دارد. انواع رو نوشته های متعددی که چندین ایزوفرم مختلف را کد می کنند برای این ژن یافت شده است.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد